FAQ

Algemeen

Zijn jullie producten voorzien van de nodige keurmerken? 

Ja! Wij hebben doorgedreven onderzoek gedaan naar de keurmerken van onze producten. Betrouwbaarheid is belangrijk voor Geosat. Op aanvraag kunt u het CE-goedkeuringsdocument bekomen.


Ik vond een tracker veel goedkoper op een andere website!

Dat kan, maar bent u 100% zeker dat het om hetzelfde product gaat? Enkele van onze producten waaronder de GP102 worden frequent nagemaakt. Aan de buitenzijde zien ze er hetzelfde uit maar intern is de werking helemaal anders. Deze goedkopere modellen zijn dan ook niet altijd even betrouwbaar als de versie die wij bij Geosat verkopen.


Doen jullie maatwerk?

Ja, neem gerust contact op met ons zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.


Jullie verkopen jullie trackers met simkaart. Ik wil mijn eigen simkaart in het toestel steken, dat is goedkoper. Kan dit?

Neen. Wij verkopen onze producten steeds met een M2M simkaart. Dit is de zogenaamde Machine to Machine simkaart. Op die manier kunnen wij onze kwaliteit garanderen. M2M werken op een ander gsm-net dat betrouwbaarder is dan het particuliere netwerk. Ook zakelijke telefoonabonnementen, waar bereikbaarheid centraal staat, werken via dit netwerk. Een voordeel van onze werking is dat onze producten onmiddellijk uit de doos kunnen aangesloten worden en werkend zijn. Onze overeenkomst met onze GSM provider is ook  zodanig opgesteld dat uw simkaart werkt in heel Europa, de Verenigde Staten, Zuid-Afrika, en nog veel meer.... en dit voor dezelfde (lage) jaarlijkse kostprijs. U hoeft zich dus geen zorgen te maken om torenhoge roamingkosten als u naar het buitenland gaat.


Wat zijn de functies van jullie tracking platform?

De meeste van onze GPS trackers kunnen worden aangesloten op ons tracking platform. Hiermee kunt u dan uw tracker volgen op de kaart. Wanneer de tracker is uitgerust met sensoren kunnen deze ook via ons platform worden uitgelezen en aangestuurd. Zo is het mogelijk om een alarmbericht te krijgen wanneer de temperatuur in uw koelwagen te hoog wordt, een melding te krijgen wanneer het toestel een bepaald gebied binnen of buiten gaat of kunt u ervoor zorgen dat uw auto niet meer gestart kan worden. De mogelijkheden zijn eindeloos!

Ook zijn er tal van rapporten beschikbaar om steeds op de hoogte te blijven van alle veranderingen. Neem gerust contact op met ons om te weten of de functie die u zoekt beschikbaar is, of mogelijk kan gemaakt worden.


Bestelling

Kan ik betalen met PayPal?

Helaas bieden wij deze service niet aan. 


Levering

Wanneer kan ik mijn pakket verwachten? 

Wij proberen uw pakket steeds binnen de 24 uur te verzenden. De levertijd blijft hierdoor beperkt tot 1-3 dagen binnen de Benelux en een vijftal dagen naar andere landen.